Informacja o warunkach zatrudnienia dla pracownika wykonującego pracę od poniedziałku do soboty

Joanna Suchanowska
Joanna Suchanowska
06.05.2024AKTUALNE

Pytanie:

W jednym z działów firmy praca jest od poniedziałku do soboty (za sobotę przysługuje dzień wolny – okres rozliczeniowy jednomiesięczny. W związku z tym mam pytanie odnośnie do przygotowania informacji o warunkach zatrudnienia. Co powinien zawierać punkt mówiący: obwiązująca pracownika tygodniowa norma czasu pracy – przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym? Czy powinno się zapisać w 6-dniowym tygodniu pracy? Zazwyczaj są dwie soboty w miesiącu do przepracowania lub jedna. Jak powinna wyglądać Informacja o warunkach zatrudnienia w takim przypadku?

Pozostało jeszcze 55% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu Kadrowego a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 8 500 porad z zakresu kadr, płac, ZUS i HR
  • Ponad 1700 narzędzi: wzorów dokumentów, kalkulatorów, komentarzy, e-szkoleń
Uzyskaj dostęp do portalu na cały miesiąc za jedyne 19,90 zł netto [24,48 zł brutto] »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.

Wykup dostęp jednorazowy
39.90 zł netto (49.08 zł brutto)


Joanna Suchanowska
AUTOR
Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.

Sprawdź inne artykuły w kategorii Kadry

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelnosci Laur zaufania SMB logo Top firma

Copyright © 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo inst-logo